lördag 12 september 2009

fre-lör-sön i ett!

fredag-lördag sov jag hos Elin, väldigt mysigt, vi satt uppe länge och planerade vad vi skulle göra på lördagen- elin skulle ha sitt kalas. Vi kom fram till av vi skulle fixa en häst kamp. riktigt bra ablev den till slut!

Lördag- vi vaknar upp vid 6 och cyklar och ska ta ut och fodra Robby, jag som inte vaknat riktigt står utanför hans b tror och tror att han äter men helt plötsligt känner jag en blöt betför mulle blandat med musli i min nacke , haha , blev jätte chockad först, men jag vaknade ju definitift! vid halv 11 tiden gick jag hem och Elin till stallet. Vi hördes efteråt och jag kom till henne vid ungefär halv 5 , nicole kom direkt med, en jätte söt tjej som alltid är glad?! :)
kvällen blev lyckad och riktig rolig faktiskt !

idag hoppas jag Maria här av sig så ska jag prata lite med henne ;) ringringring, sms)
Ska rida idag med, vet inte vart men ut ngn stans kanske .

Pussar på dagen :) <33