onsdag 30 september 2009

Mycket mer ;)

Bilderna från Elida kommer längst ner :D <3
Okej, nu ´kommer att inlägg som är fullt med mysig information om mina senaste dagar, det kommer även bilder och mer text om Elida som är otroligt mest saknad!

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja, Helgen var skön, lugn men ändå fartfyld, tahha.
Det var väldigt vingligt efter att man vart på Elida och sen bara komma hem och inget rör sig.
ja ärligt så gick man och gungade flera gånger jätte många gånger om dan, hahahh

På Lördagen red vi upp till barnamossen och tillbaka, riktigt mysigt och Robby blev jätte pigg och bockade till och med ;)

Söndag. - ja idag red jag i paddoken ,En jätte bra lydnads övning som verkligen gjorde resultat :)

Han var jätte duktig:)

GRATTIS DANIEL RAMBÄCK ! :)<3
Måndag - idag red jag ut, paddoken var genom blöt, och det sprutade om hästarnas hovar sp idag red jag ut med Linda , för första gpngen bytte jag galopp, och första var jätte fint, märkt knappt det, hahah jag lurade mig själv. Andra var lite mer luftigt . Han blev jäääääätte pigg och tyckte det var urskojj,

jag är jättestolt över mig själv, THAAHAH ,och sen så är jag stolt över Robby oxå (a)
Idag red jag i paddoken, han var jätte duktig, lyssnade på minsta lilla åder öven om det blåste, och han tittade på bilarna, haha ,vet itne varför , men sen så lyssnade han jätte bra och gick super!! ja, och han måste verkligen klippas, han blev genomblöt,

Imorgon kommer jag inte hinna att blogga men jag vet vad som händer ungefär, jag ska på konfirmationen i morgon :))) , och sen ska jag träna på kvällen :D ,

Elida var super , seriöst jag längtar så otroligt mycket tillbaka, ni som ska konfimera er och lixom är tveksamma, för gudsskull pk dit!! , ni kommer inte ångra er, det var ett av mina bästa minnen som jag har nu, och människorna som va där helt underbara, älskar er alla ,nästan-...HAAHHA ajah , jag saknar det, Bilder kommer neranför och det är http://jeffawestlund.blogg.se/ som har skickat bilderna till mig :) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar