fredag 18 september 2009

inget internet

Hej, förlåt för sen uppdetering, men dom håller på att gräva vid mitt hus och så igår så grävde dom av vår telekabel, hahaha ,så hemma så har vi ingen hemtelefon och inget internet , suck! ajah , Dom kommer och ska laga det idag , igår var jag i allefall på konfirmation och det var sjukt kul! haha , Efter när jag kom hem var det att byta om och sen att gå ut och ta in Robby , sen gick vi bort till Carina , och mötte Maria . Det var värkligen längesedan jag träffade henne så det var kul!
Det gick verkligen sjukt kul att träna igår för han var så duktig, :) o ja med , hihihi .
Så idag blir det att rida i paddoken med graman , han ska inte testa mig på olika sätt som han har börjat lite med, utan nu är det jag som bestämmer .

Bloggen , jag kommer senare och bloggar ha det bra tills dess , pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar