fredag 11 september 2009

whoh dagen! <3

tjena morsen korsen :)

Bra dag faktiskt , förutom nästsista lektionen, fast den behöver vi inte prata om ... jag gjorde faktiskt inget fel!

2 coola saker från idag :

1. Vår skola är typ inte alls fattig längre, vi har fått 1,3 miljonär för olika inköp. skit bra faktiskt! :D

2. Just vår klass kommer, eller ah, några i från klassen kommer att komma med i kungsbackatidningen eller norrahalland om inte båda :) men asså håll utkik!

Idag när jag red gick förvånadsvärt bra ! är riktigt nöjd, otrligt lyhörd men ändå framåt och vill verkligen jobba! han är otroligt go att rida!

Förlåt
det var så här jag hade egentligen lovat jeffa (http://jeffawestlund.blogg.se) att jag skulle ha på mig klänning men det hade jag inte för klänningen satt inte bra, och jag fick panik! jag älskar dig vännen och förlåt för att jag itne hade klänning på mig :) <33333

.
kyssar från dagen ;) <3