söndag 6 september 2009

idag är det söndag

chaa 8) , HAHA,

idag, vaknade man vid 9? ajah , sen gick jag´och satte mig framför tv:n , och typ kollade lite på datan , sen så var det frukost :D,
Efter att jag ätit gick jag ner och började borsta Robby, sen så red vi en liten sväng bort mot skolberget, och så sen var det att släppa ut han i hans nya STOORA gräshage, hahah ,han behöver inte lika mycket hö nu ialle fall... :D , han får mera mat till vintern :D
ja sen mockade och gjorde allt klart , sen gicl jag in duscha och sen bakade jag äppelpaj :) Mums!
sen så sminkade jag mig för det var "första mötet" med konfirmationen, nu sitter jag vid datan här i soffan , och ska snart tta in robby, sen så ska jag kolla på " ensam mamma söker" tror jag det heter xd ,ajah , det ska jag göra,
pusssssaar :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar