lördag 5 september 2009

Heela september

Heyý alla läsare, jag har inte lagt in någon gång i hela september och det är lixom hela 5 dagar :o

Ja kommer inte ihåg va jag har gjort alla dagar men några dagar vet jag :) Jag har vart i skolan , hm, varti stallet en hel del . i torsdag var ja och tränade markarbete, gick riktigt bra! och han gick jätte bra! :).

Min klädsel igår var : tights jeans , mörkblått linne, och en blå tjocktröja , och en vit halsduk .


Idag Lördag : så har jag bokat biljetter för mig och Maria på Söndagen , Maria fixade biljetter till Lördagen, så nu är det bara att spara pengar till Göteborg Horse Show :), shoppa mycket HAHAH , nej men eftersom båda har häst, s¨å blir det nog lite roligare att gå runt på mässan och kolla på dom olika sakerna, till exempel schabrak, något täcke, :D ,ja vi får se ..


Nu tittar jag på tv hahah, lilo och stitch 8) ,.


pussar :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar