måndag 21 september 2009

Måndagg

hej människor ,ifag har jag klippt och färgat håret , kulkul. :)

När jag kom hem red jag Robby, han blev jätte trött , :s ,ajah jobbade hårt och bra hela tiden ;)

På Onsdag ska jag åka med alla andra konfirmander på Nordens största segelbåt, lite läskigt, för lixom hur är toaletten, och tänk om båten välter när vi sover. ja, jag har jätte många saker jag är rädd för . Det ordnar sig, jag har ju dig där (a ) <3


jadu , har inte börjat packa än, inte bra .. HAHAH, värsta ångest, vill ha med img hela garderoben ?!! aajah , lista får jag väll göra !


Linda , du är otroligt snäll och omtänksam, och tack för att du tar hand om Robby medans jag är borta .. :D <3
Jag vill ha godis med mig till Elida, . :( ahahha ,ska nog gå ner och köpa godis imorgon kanske ?! ja vi får se ;) om jag inte redan gjort det :p hihihih



ajah , nu ska jag titta på hollywoods svenska hemmafruar .


You and me in love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar