söndag 20 september 2009

långblogg

Hejsan, heysan :)

idag ska jag försöka skriva ett långt och utförligt inlägg.
Jag tror jag ska börja skriva om hur gårdagen var!

Ja vaknade tidigt även om jag hade sovmorgon, försökte ligga kvar och somna ommen det gick verkligen inte! , så jag gick upp tog på mig mysisbyxor och gick och satte mig framför tv:n. Resten av familjen var redan uppe , för Joakim har spelat cup hela helgen, Han spelar i Afinalen idag :). i allefall, jag åt frukost och sen gick jag ner till stallet, tog ut Robby, och sedan gick jag med Linda och Gunilla när dom skulle ut och rida en sväng. Jackson var med och fick en riktig lång promenad. sen fick jackson gå in och lägga sig och jag gick ut och gjorde Robby i ordning. Det gick super igår verkligen. han testar o testar, men samtidigt när han ser vem som bestämmer så går han så superfint och det gjorde han verkligen igår! verkligen jättestolt över han!


Senare på kvällen var det duscha lite snabbt och sen klä sig hyfsat fint. sedan åkte vi till något ställe mitt ute i ingenstans typ och så var vi där och åt middag och senare på kvällen baddade vi i tunna, Jätte mysigt under bar himmel och skit varmt! trevligt vart det ;) hahah

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, imorse så vaknade jag vid halv 9 och så gick jag upp, kunde sova lite längre idag:). gick upp och åt frukost nu i allefall sen gick jag och pappa ut och tog ut Robby. Sen var det in och fixa sig lite, inte för det hjälpte men men, en vana ?!


Skulle till kyrkan på gudstjänst, och skulle möta Erica för vi skulle cykla tillsammans, trevligt. ajah , Prästen var ju hur seg som helst och det tog ju över timmen för han att bli klar. När det var slut så var det hem och ge Robby 11 höt. Sen dess har jag typ suttit framför datan, vart ute med jackson och ätit glass :), ajah väntar på att mamma och pappa ska komma hem och sen längtar jag tills Elin kommer hem för jag vill ner till kiosken och köpa godis!!! :o <3



Föresten så har jag glömt att fråga vad ni bloggläsare tycker om bloggen nu efteråt när jag har gjort om den, blev den bättre eller sämre?


kommentera!
Ajah ni får ha en go dag HAHAHAH

peace and love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar