tisdag 11 augusti 2009

ärligt


Ärligt talat så har jag faktiskt inte orkat bogga. det har hänt en massa saker och jag har fått reda på jättedåliga nyheter ...

-men jag ska försöka arr skriva några rader här i alle fall .

Idag vaknade jag vid 9 kanske - iallfall läser jag twilight böckerna nu så otroligt bra :o!

har nästan läst ut den första nu ...

okey den 18 augusti ska jag till the studio :D , vet inte riktigt än vad jag ska ha på mig i alle fall :s ,hoppas något nytt ?


För min dag idag har jag bara planerat att jag ska duscha, städa mitt rum om inte mer... och senare ikväll ska jag träffa Linda och förhoppningsvis Maria oxå ! det var längesen jag träffa henne nu och vi har en del vi måste prata om! :) <3




DISS

Nu har det kommit ut något som heter SB12 tuggumi, som ska hjälpa mot andedräkten och jah typ lixom tänkte det är ju bra slipper man oroa sig så jag sökte på det och läste lite om det och dom som har testat det säger faktiskt att vanligt mint tuggumi hjälper lika bra! SB12 tuggumi är väldigt dyrt för att bara vara tuggumi. ett paket kostar 59 kr.



VÄDERRAPPORT

Vädret här just nu är verkligen piss! , det bara öser ner regn. man kan ju hoppas att det går över snart !

Bilden är från lägret<3
Nöj er med detta så bloggar jag mer , kyssar Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar