lördag 1 augusti 2009

Söndag 2 Juli 06:08

God morgon! , och när jag skriver det så menar jag verklilgen godmorgon!
Jag vaknade kvart i 5 för att min hund busa med katten , -.-'
jag är jätte hungrig och kan inte somna om så jag satte mig här ett tag xd,
jag håller på att ladda över kort frånkameran tll min data :))) ,
hursom helst så åker jag idag. halv 2 kommer elinoelin o hämtaar mig :),
har inte ens packat ner det i en väska än, hoppas jag hinner, hahahha, när jag ska åka någonstans så vill jag gärna ha med hela min garderob så jag får alltid packa flera gånger . Denna gången har jag lyckats ganska bra med packningen :D

MOGONENS KLÄDSEL: bh, trosa, stor soviströja och gossig morgonrock 8) :D <3

MORGONENS FRUKOST: ett glas med vaniljyoghurt, som står typ halvfullt ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar