fredag 28 augusti 2009

häst och golden leauge

kom in vid halv 9 tror jag eller vid 8? ajah det är skit samma!

Nu sitter jag här och kolar lite på golden leauge och skriver lite här på bloggen nu.

Det blev att rida ut idag för åkern var som en lerbädd,och om vi skulle ridit där skulle vi glidit omkring. Han var jätte snäll trots att det blåste halv storm.


Imorgon är det Fotbollens dag hela familjen dit... förutom jag för jag ska rida i paddoken och träffa Maria för hon får komma hit tycker jag :) hihihi , sen efter typ vid 4 så ska vi till hööks ,och köpa dom sista sakerna som behövs till the stal :)

Imorgon blir det lite sovmorgon . Gunilla va så snäll och går upp 6 i morgon och ger dom mat! Tackar!!! ;)


Ja det är väll ungefär det jag kan skriva just nu ? jaja , :d hhhaha en sak till bara, jag har börjat säga - oohja typ hela tiden, xd,


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar