torsdag 27 augusti 2009

Torsda idag :)







Bilden har jag gjort på photoshop

Wooho :)!

Det är på¨min kusin Linda och Djerba





Dagen började med skola, och i skolan tog vi skolfoto, det gick bra tror jag ? hahha, jaja . alla var jätte oseriösa. får se hur det blir med det .


Nu har Robby anlett , han är jätte fin , åååååååååh, asså vill vara där nere typ hela tiden ?! , ajaha ska gp upp tidigt tidigt i morgon för att ge han mat och släppa ut han, konstigt nog så längtar jag faktiskt . Dennna dagen har faktiskt vart väldigt bra! tycker jag hahahah.


Imorgon ska jag rida på åkern med Linda, och förhoppnings en liten snabbshopping . shoppa hästgrejs asså . :) <3>


Efter detta ska jag nog gå och lägga mig är jätte ivrig :DDDD , HAHHAHHA

pussar pussar ! :*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar