måndag 24 augusti 2009

Måndag

Nu är det så att min häst kommer på Torsdag :) jag är så otroligt glad, asså jag vet inte vad jag ska skriva. hahh , ikväll ska pappa och jag fixa sandhagar utanför stallet. får bara se till att jag har städat pappas kontor då :s , har sagt att jag ska städa det i flera dagar nu men asså det har inte funnits någon tid. back to the horse. hästen heter Robby. hahah , först tyckte jag namnet lät värsta konstigt men man vänjer sig nu är det som ett vanligt namn ? han box står strödd och klar det är bara för han att komma nu :)

TIPS!

Från när jag var på the studio fick jag faktiskt ett väldigt bra tips , som jag tänker tipsa er om (I)
när jag sminkar mig använder jag brunkräm/foundation kalla det va ni vill men iaf så, tryck ut lite på ovan sidan handen och dutta svapen i det och sen dutta det i ansiktet. iinte dra då blir det en massa konstiga linjer. funkar jätte bra!

Dagens klädsel

Idag har jag haft på mig blå taights jeans , ett vitt linne och en mörkröd tjockiströja. vita strumpor, blommiga trosor och en vit bh :)

kyssar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar