torsdag 13 augusti 2009

Helgen?

Mina dagar fram till skolstarten kommer väll typ se ut så här !? :

FREDAG: inget planerat än..

LÖRDAG: kolla på tävlingar på KRK ;)

SÖNDAG: med linda på tävling

MÅNDAG: shopping med Erica och Bella inför skolstarten :)

TISDAG: lunch hos mormor sen the studio med broder, mamma och Jeffa :DD

ONSDAG: inget planerat än

TORSDAG: skoooola

Grattis till gunilla för dom 2 rosetterna , ni var jätte duktiga båda två!!

jag kanske ska börja skriva om vilka som har namnsdag osv. men jag vet inte..

Idag har mormor vart här och vi åkte en liten sväng till ridsport, chilli och eken. Och mormor ska ge mig photoshop, hon hade gått på en datakurs om typ photoshop och så.. och så hade hon köpt det så nu ska jag instrallera det på min data med :D woho!

KLÄDSEL IDAG: jeans och en blå tröja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar