lördag 29 augusti 2009

Lördag

hejsan hoppsan , mycket som jag skriver handlar om hästar här på bloggen , ka försöka att skriva lite om vad jag har på mig pådagarna ? hah ,

igår får jag skriva om vad jag hade på mig ialle fall

GÅRDAGENS KLÄDSEL: jao, då hade jag på mig ett vitt linne från H&M , vita taights från Gina tricot , blå jeans short från JC ´, en b¨lå otroligt stor adidas tröja från en sportaffär?
sen underkläder kommer från H&m oxå :)
allt o mig eller just det skorna var från skopunkten


Snarrt ska jag ta ett kort på Robby och lägga in :)

Idag red jag först u oaddoken och tränade på markarbete gick väldigt bra tillslut!
Sen så skulle ju Djerba ut och skritta så jag hängde med, och då skritta vi ner mot kiosken genom alafors och över skolberget förbi dalavallen och hem. mycket lyckad dag än så länge :D

Sen blir det som sagt shopping av häst-ridsakaker :)

kramar så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar