måndag 17 augusti 2009

Bra dag!



Idag vaknade jag rätt tidigt, jackson väkte mig xd . Jag gick upp och satte mig vid datan, och sen ringde jag och väkte Erica medans jag åt frukost. Sedan när jag väkt Erica ringde jag till Bella och väkte henne istället. HAHAH, aja h , sen gick jag in i duschen och gjorde mig i ordning, halv 11 skulle jag och Bella möta Erica vid pendeln . vi tog pendlen vid halv 11 ??? jaa... sen gick vi till kungsmässan och typ gick runt där ... HAHAH asså det var as kul, och vi gick runt typ jätte snabbt utan att egentligen titta på saker och så. Sen så gick vi in till innerstan och så åt vi lunch på café Carma. Mums!! en stor tallrik med kycklingsallad. och en sara bernhard till efterrätt. . om inte 2? HAHAHAH ajah, efter det så gick vi väll tillbaka till kungsmässan och då köpte jag :

* En bh från hm, och nagellack. Tillsammans kostade dom ca: 177

* Jeans leggings från gina tricot 299 och en en stor tröja 149

* Ett linne från bikbok 199

* En esprit väska från kårlins 399.

Jag är faktist riktigt nöjd med köpen!

Efter när vi skulle åka hem gick vi först till kiosken och köpte godis och sen gick vi över en åker till Erica och vi fick typ massa konstiga stickor i benen som gjorde svin ont! När vi kommit till andra änden så var vi tvugna att stanna och dra ut alla . sen gick vi hem till Erica (kissepaus) och hämtade hennes cykel sen så gick vi hem till Bella och tittade på Twilight. Böckerna är mycket bättre en filmen i allefall första! Otroligt bra dag idag! älskar er vänner :) <33

Imorgon blir det The Studio med jeffa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar