onsdag 19 augusti 2009



Här kommer dagens och gårdagens dag :)





Tisdag 18 augusti
-vaknade upp ganska tidigt, åt frukost och plockade ihop kläder jag skulle ha med mig till The studio sen ringde jag till Jeffa och väkte henne ;) hihi. så gjorde hon sig klar och kom hit :) så åt vi lite lunch sen så tog vi pendeln in till Göteborg och letade reda på vart The studio låg och när vi hittade det gick vi först ut en stund för vi var lite tidiga men efter ett tag så gick vi in och så fick vi fylla i några papper och anmäla oss i receptionen . Sen va det bara att vänta...vänta..och vänta. Det tog jätte lång tid tills vi blev sminkade och sen fick vi vänta jätte länge innan vi fick gå och ta bilder men när vi väl skulle ta bilder så gick det jätte fort . och det var sjukt kul faktiskt ! :)Köpte 10 kort . och det tog sjukt lång tid innan vi fick se korten. men efter det var det
bara hem. vi kom dit halv 2 och hem klockan 6. Lägger in några bilder längst ner :) hahah.


Onsdag 19 augusti
Idag vaknade jag vid halv 9 -9 så gick jag upp och fick ett sms av Maria så det var bara att skynda sig att klä på sig och sen cykla bort till stallet och titta när Maria red, det såg jätte fint ut och ni har verkligen kommit långt på vägen! Ajah sen var det att cykla hem igen och sen ta lite frukost och så ringde jag runt lite :) HAHA och när jag ringde till Jeffa fick jag napp xd haha. Så jag gjorde mig i ordning och gick en lång runda med jackson och sen var det att cykla upp till Jeffa, när jag kom dit så var det att låsa cykeln och gå ner till pendeln och åka in till kungsbacka.




Vi gick till ica och köpte :
*Gifflar
*drömrulltårta (en liten)
*havreflan
*pepsi max
*munkar


hahah, folket måste trott vi vart galna med så mycket fika .xd sen gick vi till Café Carma och åt lunch. smskens :) sen gick vi som sagt äntligen in till parken och hade picknik HAHAH satt där på gräset mitt i ingenstans typ eller jo i parken och seriöst så kul! vi satt där och sjöng och åt massa bakelser och tog kort .(-jeffa glömm inte att skicka :))
Sen kom Rebecka Risholm(cc-ck?) och så var hon med och fikade, sjukt mysigt och så tog vi fler kort sen gick vi till kungsmässan och jag sa hejdå till Jeffa och Rebecca sen gick jag och mötte mamma så handlade vi lite sen så åkte jag hem :) nu sitter jag här och jag har äntligen börjat på den andra twilight boken. jag har ärligt talat inte orkat men idag tvingade jag mig och sen kunda jag knappt sluta. thahah.
kyssar på dagen för den var bäst! :*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar