lördag 8 augusti 2009

En vecka

Herregud vad tiden går asså! det har redan gått en hel vecka och trömstad fanns det ingen data...
Men jag skriver lite sammanfattning kanske ? :)
Vad jag har gjort i strömstad,?! Ärligt talat så har jag vart på ridläger och ärligt´(igen) så var det en av mina bästa veckor i hela mitt liv. seriöst! , alla underbara människor och lixom marte, lisa och silje , jag saknar er sjukt mycket och jag var nära att fälla en tår när vi skulle lämna björneröd och for hemmåt.
varenda morgon i en hel vecka har jag gått upp 7 tagit in hästarna och fodrat tillsammans med elin, elin , marte, silje och lisa. faktiskt väldigt kul och alla våra "trams" humör, asså jag saknar det och nu har det lixom bara gått 6 timmar.
Jag red en jätte snäll och söt liten häst som hette Santos. helt underbar men väldigt tung. och hoppar jätte bra. på avslutnings tävlingen kom jag 4 :DDD WOHOO

Kommer aldrig glömma det, och jag saknar er i norge ! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar