lördag 1 augusti 2009

Fredag 31 juli (försenad )


okeyy'

jag har tyvärr inte hunnit skriva på ett par dar.. eller aah ,en dag men det känns som en evighet. idag har jag inte gjort så mycket det var inte så bra väder så vi låg bara på stranden en liten stund vid typ 2 så åt vi i pool resturangen , och sen gick vi till poolen en stund. Det har blåst väldigt väldigt mycket idag .Nu när jag skriver detta är jag hemma , Nu är jag alltså hemma : d, jag har oxå märkt att min data inte vill att man ska välja vilken stil man ska skriva i så det blir den här fula hela dagarna om den inte ändrar sig xd .Flera av mina knappar har oxå försvunnit , men skit it :D ,
DAGENS KLÄDSEL : ida så fick det bli svart bikiini och en svart strandklänning över :),(svarta badtrosor ofc)
DAGENS LÅT: Declan Galbrait - an angel´- ursäkta men jag tycler så otroligt mycket om den, ska lägga in den senare och lyssnar ett + för att han är snygg :$ :d, HAHAH, jupp det var väll dagens tror jah


peace and love <3>

rrebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar